Marketing muzyczny, marketing sztuki czy nawet marketing książki zaczyna się od przedstawienia swojego portfolio potencjalnym kupcom i inwestorom.
Nasze motto – Jak Cię widzą, tak Cię piszą.
Jak przygotować odpowiednie portfolio artysty, gdzie je umieścić i komu wysłać?
Wyróżniająca się prezentacja to dobry początek Twojej komunikacji ze światem.
Portfolio stanowi kluczowe narzędzie dla każdego artysty, pełniąc rolę eleganckiej wizytówki, prezentującej jego twórczość na zmiennym rynku sztuki. W kontakcie z galeriami, kolekcjonerami czy w kontekście udziału w konkursach artystycznych, jego wpływ jest nieoceniony.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wrażliwości estetycznej, nasz zespół zadba o najmniejsze detale i odpowiednie wyeksponowanie Twoich dzieł. Stworzymy kompozycję dopasowaną do Twojego stylu, a wybierając odpowiednie elementy, gwarantujemy, że Twoje prace zostaną zaprezentowane w wyjątkowy sposób.
Zadbaj o przedstawienie swoich prac na najwyższym poziomie i stwórz z nami portfolio szyte na miarę Twojej twórczości.
Co zawiera dokument:
-bio
-artist statement
-tekst kuratorski o twórczości artysty (objętość 3 tys. znaków)
-do 50 prac w zależności od formatu
-opisy obrazów
-dane kontaktowe
-odnośniki do strony www i mediów społecznościowych