Pozyskiwanie sponsorów i partnerów biznesowych to najważniejszy i najbardziej złożony proces w pracy artysty. Ma na to wpływ dotychczasowe doświadczenie i umiejętność jego właściwej prezentacji, rzesza fanów i stworzony w mediach wizerunek zawodowy artysty.
Zanim zaczniesz szukać partnerów do współpracy zastanów się co możesz im zaoferować.
Biznes i sztuka – dwa światy
Relacje pomiędzy tymi dwoma światami i szacunek dla potrzeb drugiej strony potrafią przynieść wymierne korzyści i wzmocnić wizerunek artysty i marki inwestora.
Nie daj sobie wejść na głowę
Gdy w grę wchodzą oczekiwania biznesowe, wymagania od twórcy, żeby się dostosował są normalną praktyką. Niezależnie od tego czy przyjdzie Ci współpracować z agencją reklamową czy marką bezpośrednio potrzebujesz kogoś kto wypracuje kompromis.
Zanim zdecydujesz się na kreowanie wizerunku przez nas, zobacz realizacje: