Poznaj polski i międzynarodowy rynek sztuki oraz tajemnice sukcesu rozpoznawalnych twórców. W ramach warsztatów zdobędziesz praktyczne umiejętności w dziedzinie reklamy, marketingu czy współpracy z instytucjami sztuki i przedstawicielami biznesu.
DO KOGO SKIEROWANA JEST OFERTA WARSZTATÓW?
Szkolenie Artist Management to propozycja dla artystów wizualnych, którzy pragną nauczyć się skutecznego planowania własnej kariery zawodowej. Jeżeli chcesz, by Twoja twórczość i nazwisko stały się rozpoznawalne, chcesz dowiedzieć się jak współpracować z galeriami sztuki, muzeami, domami aukcyjnymi i kuratorami oraz poznać zasady marketingu sztuki nasze warsztaty są właśnie dla Ciebie.
Na Artist Management składa się szereg umiejętności związanych z rozwojem kariery twórcy – tworzenie i rozwój wizerunku artysty na rynku, tworzenie materiałów promocyjnych, prowadzenie kampanii komunikacyjnych, Public Relations czy rozwój kontaktów biznesowych lokalnie i międzynarodowo. Wszystkie te zagadnienia oraz przykłady case studies poznasz na warsztatach z pomocą naszych specjalistów.
PROGRAM WARSZTATÓW
Czas trwania: ok 8 h
CZĘŚĆ I Wprowadzenie do świata sztuki i biznesu
czas trwania: 60 minut
- Poznasz od podstaw zasady rządzące rynkiem sztuki
- Dowiesz się jakie są najnowsze trendy na rynku sztuki
PRZERWA 10 minut
CZĘŚĆ II Budowanie marki artysty na rynku sztuki
czas trwania: 90 minut
- Poznasz tajniki tworzenia marki osobistej i wizerunku na rynku sztuki
PRZERWA 10 minut
- Poznasz strategie i narzędzia budowania marki artysty na rynku sztuki
PRZERWA 30 minut LUNCH
CZĘŚĆ III ART Coaching – zadbaj o swoje interesy
czas trwania: 60 minut
- Poczucie własnej wartości i jego znaczenie
- Czym jest autoprezentacja
- Komunikacja na 3 poziomach słowa, parajęzyk, mowa ciała
- Złote zasady dobrego pierwszego wrażenia
- Budowanie wartościowych relacji
PRZERWA 10 minut
CZĘŚĆ IV Warsztaty Artist Management – część praktyczna (prosimy o zaopatrzenie się we własne laptopy oraz materiały omówione w regulaminie)
czas trwania: 90 minut
- Poznasz najważniejsze narzędzia promocji swojej działalności artystycznej
- Nauczysz się strategii prowadzenia skutecznego researchu i podstawowych zasad komunikacji z podmiotami sztuki
PRZERWA 10 minut
- Stworzysz autorski plan rozwoju własnej kariery, który wspólnie przedyskutujemy i opracujemy podczas warsztatów
PRZERWA 5 minut
CZĘŚĆ V Sprzedaż i strategie cenowe dzieł sztuki – warsztaty z wyceny prac (program wykładowo-warsztatowy ustalany przez prelegenta)
czas trwania: 60 minut
Część teoretyczna:
- Nauczysz się wyceniać swoje prace
- Dowiesz się jak skutecznie sprzedawać swoje prace na rynku polskim i globalnym
- Poznasz najważniejsze aspekty współpracy komercyjnej z galeriami, domami aukcyjnymi i sklepami online
Każdy uczestnik otrzyma dodatkowo bezpłatnie:
- Poradnik Artist Management w praktyce
- 1h konsultacji Artist Management z Agencją Media&Work
– ustalane indywidualnie – prosimy o wiadomość mailową: biuro@media-work.pl
W cenie kawa/herbata/przekąski.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt: biuro@media-work.pl lub numerem telefonu 609 614 359.
SZKOLENIE ARTIST MANAGEMENT – Warszawa 2021
Cena szkolenia
990 zł netto (1217, 70 zł brutto)
Najbliższy termin i lokalizacja warsztatów:
- 4 września 2021, STUDIO BANK (www.studiobank.pl), Warszawa
Warsztaty odbędą się w STUDIO BANK (ul. Daniłowiczowska 18B, Warszawa)
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
JAKIE UMIEJĘTNOŚCI ZDOBĘDZIESZ?
Wspólnie z ekspertami stworzysz własny plan działań, zawierający najważniejsze kroki rozwoju kariery. Poznasz sposoby autopromocji, strategie zarządzania karierą oraz dowiesz się z jakich narzędzi warto korzystać podczas budowania silnej marki osobistej.
W ramach szkolenia dodatkowo:
Otrzymasz bezpłatny pakiet indywidualnych konsultacji z ekspertami Artist Management;
Otrzymasz bezpłatny pakiet indywidualnych konsultacji z Kancelarią SK+;
Otrzymasz ekskluzywny poradnik „Artist Management w praktyce”.
DLACZEGO WARTO NAS WYBRAĆ?
- Tworzymy portal Rynek i Sztuka – jeden z największych branżowych portali o takiej tematyce w Polsce
- Od 8 lat, jako nieliczni na polskim rynku prowadzimy kompleksowe działania Artist Management dla artystów wizualnych
- Tworzymy od podstaw profesjonalny wizerunek artysty. Swoimi działaniami wspieraliśmy takich artystów jak Michał Jackowski, Lia Kimura, Józef Wilkoń czy Paweł Orłowski.
- Współpracujemy z podmiotami i instytucjami w Polsce i za granicą m.in. Biennale we Florencji, Targi sztuki w Wilnie – Art Fair Art Vilnius, Galeria Limited Edition, Warszawskie Targi Sztuki, Sopocki Dom Aukcyjny, MOCAK.
- Stosujemy nowe technologie oraz korzystamy ze wszystkich dostępnych płaszczyzn komunikacyjnych;
- Wspieramy artystów na każdym etapie działalności – od kreacji materiałów promocyjno-reklamowych, przez pełną komunikację w mediach, po organizację wystaw;
Anna Niemczycka-Gottfried – manager artystów, redaktor naczelna, wydawca Rynku i Sztuki – jednego z największych portali w Polsce poświęconych sztuce i inwestowaniu w sztukę. Założycielka Media&Work Agencji Komunikacji Medialnej, która od 2011 roku promuje artystów indywidualnych w ramach programu Artist Management w Polsce i za granicą. Anna Niemczycka-Gottfried jest doradcą na rynku sztuki, autorką specjalistycznych artykułów i komentarzy eksperckich związanych z rynkiem sztuki i marketingiem kultury m.in: dla TVN BiS, Rzeczpospolita, Polskie Radio, Polsat News itp. Prowadzi złożone działania promocyjno-komunikacyjne dla firm i klientów indywidualnych oraz wdraża program „Culcorporate Cultural Responsibility”, który pomaga nawiązać dialog między biznesem a światem kultury.
Ogólne warunki uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez firmę Media&Work Agencja Komunikacji Medialnej
I. ORGANIZATOR SZKOLENIA
Organizatorem szkoleń jest firma Media&Work Agencja Komunikacji Medialnej (Organizator) z siedzibą we Wrocławiu przy ulicy Buforowej 4 e, I p., p.2-5 .
II. UCZESTNIK SZKOLENIA
Uczestnikiem szkolenia z organizowanego przez Organizatora, jest każda osoba, której udział w szkoleniu został zgłoszony na formularzu zgłoszeniowym Organizatora lub jej udział został potwierdzony w inny sposób przewidziany przez zapisy niniejszego Regulaminu (np. odrębną umową). Osoba lub osoby zgłaszające udział w szkoleniu, niezależnie od formy, przekazując Organizatorowi formularz zgłoszeniowy potwierdzają, że są w pełni upoważnione do reprezentacji kontrahenta w zakresie nabycia szkolenia u Organizatora.
III. OFERTA SZKOLENIA
Zakres i program szkolenia, miejscowość, w której szkolenie jest organizowane, jego termin oraz cena określone są w aktualnej ofercie szkoleń, zamieszczonej na stronie www.media-work.pl. Dokładny adres miejsca szkolenia podany zostanie uczestnikom najpóźniej na trzy dni robocze przed rozpoczęciem szkolenia.
Organizator zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu bądź odwołania szkolenia z przyczyn od niego niezależnych lub w przypadku zbyt małej liczby zgłoszonych uczestników.
IV. ZGŁOSZENIE UDZIAŁU – UMOWA
Zgłoszenia udziału w szkoleniu dokonuje się przesyłając do Organizatora formularz zgłoszeniowy lub przekazując go w formie elektronicznej: e-mailem pod wskazany w formularzu adres lub adres e-mailowy. Zgłoszenia przyjmowane są najpóźniej do 21 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia; liczy się data wpływu formularza zgłoszeniowego do Organizatora. Po upływie tego terminu można zgłosić swój udział za pomocą formularza zgłoszeniowego pod warunkiem jednoczesnego telefonicznego uzgodnienia z Organizatorem. Zgłoszenie udziału w szkoleniu w sposób przewidziany niniejszym Regulaminem stanowi zawarcie umowy z Organizatorem i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie z zastrzeżeniem warunków przewidzianych w pkt V i VI Regulaminu.
V. REZYGNACJA Z UDZIAŁU – ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Uczestnik, który zawarł umowę o szkolenie może od niej odstąpić bez podania przyczyn składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy (przesłania formularza zgłoszeniowego). W takim przypadku, Uczestnik jest zwolniony z obowiązku zapłaty za szkolenie. Rezygnacja z udziału w szkoleniu złożona w terminie późniejszym lub nieobecność zgłoszonej osoby na szkoleniu nie zwalnia z obowiązku zapłaty całości ceny za szkolenie. W przypadku, gdy szkolenie – za zgodą uczestnika – rozpoczyna się przed upływem 10 dni od daty zawarcia umowy Uczestnikowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy. Obowiązująca jest pisemna forma rezygnacji z udziału w szkoleniu.
W przypadku podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy należy dostarczyć osobiście lub przesłać stosowne oświadczenie pocztą, faxem lub e-mailem do Organizatora. Nie dokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z odstąpieniem od Umowy (rezygnacją ze szkolenia).
W przypadkach niektórych rodzajów szkoleń (tzw. szkoleń dedykowanych) uczestnikom nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy ani w trybie przewidzianym w niniejszym Regulaminie, ani na mocy art. 7 Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (DzU z 2000 r. Nr 22, poz. 271). Informacja, że dane szkolenie jest szkoleniem dedykowanym oznaczane jest na formularzu zgłoszeniowym.
VI. ZMIANA TERMINU SZKOLENIA
W przypadku, gdy szkolenie nie może się odbyć w zaplanowanym terminie, Organizator zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić uczestników szkolenia o tym fakcie e-mailem lub telefonicznie oraz zaproponować – do wyboru – nowy termin szkolenia lub zwrot 100% opłaty za szkolenie.
W żadnym przypadku Organizator nie jest zobowiązany do zwrotu ewentualnych kosztów poniesionych przez Uczestnika, w tym kosztów dojazdu, pobytu oraz innych.
VII. ZMIANA WYKŁADOWCY
Organizator ma prawo zmienić wykładowcę na danym szkoleniu z ważnej przyczyny bez uprzedniego poinformowania uczestników. Organizator gwarantuje, że nowy wykładowca ma odpowiednie kwalifikacje i przygotowanie merytoryczne do prowadzenia szkolenia.
Zmiana wykładowcy nie może być podstawą żądania zwrotu opłaty za szkolenie przez uczestnika.
VIII. CENA SZKOLENIA I WARUNKI PŁATNOŚCI
Podane ceny szkolenia są cenami netto, do których należy doliczyć podatek VAT (23%).
Cena szkolenia obejmuje: koszt szkolenia, komplet materiałów szkoleniowych, serwis kawowy, poczęstunek. W przypadku szkoleń otwartych istnieje obowiązek dokonania wpłaty w wysokości 100 % ceny szkolenia w terminie nie późniejszym niż 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia. W szczególnych przypadkach Organizator może udzielić zgody na inny termin zapłaty za szkolenie. Wpłatę uiszcza się na rachunek bankowy Organizatora – numer rachunku jest zamieszczony w formularzu zgłoszeniowym. W przypadku szkoleń zamkniętych realizowanych na zamówienie firm i instytucji zapłata za szkolenie następuje w terminie wynikającym z umowy/porozumienia z Zamawiającym.
IX. RABATY
Dla grup i stałych partnerów proponujemy atrakcyjne zniżki. Udzielane rabaty nie sumują się oraz nie można ich łączyć z innym i promocjami. Rabat nie może być zamieniony na gotówkę. W przypadku szkoleń zamkniętych obowiązują indywidualne ustalenia.
Zamawiający może złożyć reklamację dotyczącą szkolenia w terminie nie przekraczającym 14 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacja musi być złożona na piśmie. Organizator odpowiada pisemnie na złożoną reklamację w ciągu 30 dni od daty jej otrzymania. Forma rekompensaty będzie każdorazowa uzgadniana z klientem.
X. REKLAMACJE
Zamawiający może złożyć reklamację dotyczącą szkolenia w terminie nie przekraczającym 14 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacja musi być złożona na piśmie. Organizator odpowiada pisemnie na złożoną reklamację w ciągu 30 dni od daty jej otrzymania.
XI. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Uczestnik akceptując warunki Regulaminu jednocześnie wyraża zgodę na przetwarzanie przez HPR Group Sp. z o.o. Selectone Sp.K. z siedzibą w Warszawie swoich danych osobowych w celu organizacji i przeprowadzenia szkoleń zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.97 nr 133 poz. 883).
XII. ZASADY UCZESTNICTWA W SZKOLENIACH
1. Uczestnik szkolenia zobowiązany jest do przestrzegania zakazu nagrywania zajęć dydaktycznych za pomocą wszelkich urządzeń audiowizualnych np. dyktafonów, mp3, telefonów, kamer, bez zgody prowadzącego i Organizatora, pod groźbą usunięcia z zajęć. W takim przypadku Uczestnikowi nie przysługuje prawo do zwrotu zapłaty za szkolenie.
2.Uczestnik szkolenia wyraża zgodę na wykorzystywanie, używanie, obróbkę, powielanie, udostępnianie i rozpowszechnianie swojego wizerunku utrwalonego w trakcie szkolenia. Wizerunek może być wykorzystywany, używany, obrabiany, powielany, udostępniany i rozpowszechniany przez organizatora w celach informacyjnych, marketingowych, a także w celu promocji i reklamy warsztatów na stronie www oraz kanałach społecznościowych organizatora.
3. Materiały szkoleniowe, które uczestnik otrzymuje podczas szkolenia, wręczane są na potrzeby szkolenia i nie mogą być rozpowszechnianie w innych celach.
4. Uczestnik szkolenia jest zobligowany do przestrzegania zakazu palenia i zakazu uczestnictwa w szkoleniu pod wpływem alkoholu i środków odurzających, a także takich ich spożywania bezpośrednio przed szkoleniem i w trakcie jego trwania, jak również dystrybuowania w/w substancji wśród współuczestników szkolenia.
5. Podczas zajęć dydaktycznych uprasza się o nieprzeszkadzanie pozostałym uczestnikom szkolenia i prowadzącemu, nie używanie wulgaryzmów i obraźliwych zwrotów.
6. Na terenie Organizatora obowiązuje zakaz wnoszenia niebezpiecznych przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu innych osób.
ZAINTERESOWANY/A?
Zapisz się na warsztaty!
E: biuro@media-work.pl