Dzięki szkoleniom online poznasz tajniki tworzenia marki osobistej na rynku sztuki oraz strategie i narzędzia budowania wizerunku artysty. Zdobędziesz praktyczne wskazówki dotyczące autopromocji i zarządzania karierą.
Szkolenie online „Budowanie marki artysty na rynku sztuki”
Wznawiamy szkolenia online dla artystów wizualnych. Jeżeli chcesz, by Twoja twórczość i nazwisko stały się rozpoznawalne, chcesz dowiedzieć się jak współpracować z galeriami sztuki, muzeami, domami aukcyjnymi i kuratorami oraz poznać zasady marketingu sztuki nasz kurs online jest właśnie dla Ciebie.
PODCZAS SZKOLENIA POZNASZ:
- tajniki tworzenia marki osobistej i promocji artysty na rynku sztuki
- strategie i narzędzia budowania kariery artysty na rynku sztuki
CZEKAJĄ NA CIEBIE:
– dwa spotkania online z ekspertem, który przekaże praktyczne wskazówki dotyczące budowania wizerunku artysty na rynku sztuki (3h – każde spotkanie po 1,5h)
– konsultacje indywidualne z ekspertem, gdzie stworzysz wstępny plan działań, zawierający najważniejsze kroki rozwoju kariery (30 min)
– ekskluzywny poradnik online „Artist Management w praktyce”, dzięki któremu uzupełnisz swoją wiedzę dotyczącą budowania marki artysty
Całe szkolenie trwa 3,5 h.
DLA KOGO
Szkolenie skierowane jest w szczególności do artystów wizualnych, którzy chcą nauczyć się, jak skutecznie zarządzać swoją karierą. Zapraszamy również osoby, które interesują się rynkiem sztuki i chciałyby w przyszłości zająć się promocją twórców.
KIEDY
- Pierwsze spotkanie online 25.01.2022 g. 18-19.30
- Drugie spotkanie online 27.01.2022 g.18-19.30
- Indywidualne konsultacje online – termin do ustalenia z prowadzącą szkolenie
KOSZT
Cena szkolenia online 390 zł netto (479,70 zł brutto)
W cenie dwa spotkania online (3h) + indywidualne konsultacje (30 min) + ekskluzywny poradnik „Artist Management w praktyce” online.
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie dowodu zapłaty przed jego rozpoczęciem.
Szkolenie online “Jak wyceniać i sprzedawać swoją sztukę”
Zapisz się na szkolenie “Jak wyceniać i sprzedawać swoją sztukę” i poznaj praktyczne wskazówki dotyczące strategii cenowych na rynku sztuki.
W związku z dużym zainteresowaniem Warsztatów Artist Management, które nie mogą odbyć się w obecnej sytuacji, zapraszamy na innowacyjne szkolenie online “Jak wyceniać i sprzedawać sztukę”.
DZIĘKI SZKOLENIU:
- nauczysz się wyceniać swoje prace
- dowiesz się jak skutecznie sprzedawać swoje prace na rynku polskim i zagranicznym
- poznasz najważniejsze aspekty współpracy komercyjnej z galeriami, domami aukcyjnymi i sklepami online
CZEKAJĄ NA CIEBIE:
– dwa spotkania online z ekspertem, który przekaże praktyczne wskazówki dotyczące strategii cenowych i sprzedaży dzieł sztuki (3h – każde spotkanie po 1,5h)
– konsultacje indywidualne z ekspertem, gdzie stworzysz wstępny plan działań (30 min)
– ekskluzywny poradnik online „Artist Management w praktyce”, dzięki któremu uzupełnisz swoją wiedzę dotyczącą budowania marki artysty oraz dowiesz się jak skutecznie sprzedawać sztukę
Całe szkolenie trwa 3,5h.
DLA KOGO
Szkolenie skierowane jest w szczególności do artystów wizualnych, którzy chcą nauczyć się, jak skutecznie zarządzać swoją karierą i sprzedawać swoje dzieła. Zapraszamy również osoby, które interesują się rynkiem sztuki i chciałyby w przyszłości zająć się promocją twórców.
KIEDY
- Pierwsze spotkanie online
- Drugie spotkanie online
- Indywidualne konsultacje online – termin do ustalenia z prowadzącą szkolenie
*Jeżeli podany termin Ci nie odpowiada – nic straconego. Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej o kolejnym planowanym szkoleniu.
KOSZT
Cena szkolenia online
W cenie dwa spotkania online (3h) + indywidualne konsultacje (30 min) + ekskluzywny poradnik „Artist Management w praktyce” online.
*Uwaga! Osoby, które wzięły udział w szkoleniu „Budowanie marki artysty na rynku sztuki” otrzymają 15% zniżki na to szkolenie
KTO PROWADZI SZKOLENIE
Anna Niemczycka-Gottfried – doświadczona manager artystów, założycielka i redaktor naczelna portalu Rynek i Sztuka – jednego z największych portali w Polsce poświęconych sztuce i inwestowaniu w sztukę. Ekspert w zakresie promocji i strategii budowania kariery w świecie sztuki. Założycielka Media&Work Agencji Komunikacji Medialnej, która od 2011 roku promuje artystów indywidualnych w ramach programu Artist Management w Polsce i za granicą. Anna Niemczycka-Gottfried jest doradcą na rynku sztuki, autorką specjalistycznych artykułów i komentarzy eksperckich związanych z rynkiem sztuki i marketingiem kultury m.in: dla TVN BiS, Rzeczpospolita, Polskie Radio, Polsat News itp. Prowadzi złożone działania promocyjno-komunikacyjne dla firm i klientów indywidualnych oraz wdraża program „Culcorporate Cultural Responsibility”, który pomaga nawiązać dialog między biznesem a światem kultury.