Od lat doradzamy w zakresie rozwoju kariery artystycznej, wspierając twórców na wielu poziomach budowania kariery. Jak powiedziała założycielka Agencji Media & Work, Anna Niemczycka-Gottfried w wywiadzie dla portalu Rynek i Sztuka:
„Naszym zadaniem jest doradztwo w kwestiach sztuki i rozwoju kariery. Naprawiamy błędy, które popełnił artysta w trakcie budowania swojego wizerunku, doradzamy w kwestiach wyborów artystycznych i dajemy zaplecze komunikacyjne – dostęp do specjalistów, którzy zadbają o to, by artysta miał bardzo dobry PR (Public Relations przyp. red.), aby interesowali się nim dziennikarze, kuratorzy i kolekcjonerzy, aby posiadał niezbędne materiały prasowe, aby jego sztuka prezentowała się możliwie najlepiej, aby nie był on wykorzystywany przez nieuczciwych marszandów i przedstawicieli firm, aby odpowiednie osoby otrzymały zaproszenie na wernisaż, itd. Lista zadań jest długa, jednak mamy już swoje wypracowane metody pracy. Stwarzamy zatem warunki, by kuratorzy, galerzyści, publiczność i dziennikarze, mogli dostrzec pełen obraz dzieła sztuki, a w nim potencjał artysty, jego osobowość, warsztat i artystyczny cel. Dzięki temu, autor może skoncentrować się na pracy twórczej. Kolejną ważną cechą Artist Managementu jest globalność. Polski rynek sztuki rozwija się stosunkowo wolno, dlatego nasze działania prowadzimy znacznie szerzej – współpracując z galeriami i dziennikarzami w Europie (Anglia, Niemcy, Holandia,Ukraina) oraz w Stanach Zjednoczonych”.
Do każdego twórcy podchodzimy indywidualnie, budując unikalny program i zakres działań Artist Management. Nie ograniczamy się do promocji artystów wizualnych. Przez ponad dekadę aktywności zawodowej, współpracowaliśmy także z muzykami i pisarzami.
Czytaj więcej o specyfice pracy managera artysty na naszym blogu.