Portfolio
Wirtualna wystawa „The moment” Marcina Ryczka
Wirtualna wystawa „The moment” Marcina Ryczka
Klient i nasze podejście
Wirtualna wystawa „The moment” Marcina Ryczka
Koncepcja graficzna oraz system identyfikacji wystawy to przede wszystkim duży format zdjęć. Fotografie mówią same za siebie – nie potrzebują komentarza, tylko odpowiedniej przestrzeni na ich wyeksponowanie. Pozostał odpowiedni dobór prac i połączenie ich z odpowiednią – nowoczesną typografią. Zdjęcie otwierające wystawę ma ogromną siłę przekazu – ujęta na nim pierwszoplanowa postać przeszywa wzrokiem użytkownika i zachęca tym samym do odwiedzenia strony. Wszystko utrzymane jest w stylistyce Limited Edition.
Co stworzyliśmy
– identyfikacja wizualna wydarzenia
– opracowanie graficzne (logo, witryna, plakaty, zaproszenia, baner web)
– projekt i budowa strony wirtualnej wystawy (w języku angielskim)
– pozycjonowanie strony
– kompatybilność z portalami społecznościowymi
– copywriting
– kampania promocyjna
– pozyskiwanie sponsorów wydarzenia
– pozyskiwanie patronów medialnych
– promocja w mediach społecznościowych